Klacht: eclsocket error

op 12 oktober 2019 over Albelli in de categorie Fotoservice

Ik ervaar hetzelfde ongemak als een voorgaande vragensteller, die inmiddels een e-mail met een oplossing heeft gekregen. Ok zou graag hetzelfde bericht ontvangen.

ALs het opgelost is,

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Albelli over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Albelli in behandeling genomen

Bericht van Albelli

10 maanden geleden - Beste meneer Davelaar,Het spijt ons om te vernemen dat u problemen ondervindt bij het makenbestellen van het fotoboek.Om tot een passende oplossing te komen, ontvangen we graag wat meer informatie. We hebben u daarom zojuist een e-mail gestuurd. Zodra wij een reactie hierop ontvangen, zullen we opnieuw contact met u opnemen.Alvast bedankt voor uw medewerking.Met vriendelijke groet,albelli

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Albelli een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Albelli

Heeft op 26 oktober 2019 om 15:19 geantwoord

Beste meneer Davelaar,

Op 14 oktober hebben wij een e-mail gestuurd, waarin wij om meer informatie vragen. We willen u graag een passende oplossing aanbieden, echter zonder deze informatie is dat niet mogelijk.

Omdat we tot op heden nog geen reactie hebben ontvangen, gaan wij er vanuit dat het probleem is verholpen en u verder geen vragen heeft. Mocht u toch nog vragen hebben, neem gerust contact met ons op.

albelli

Alle klachten die gemeld zijn door Wim Davelaar