Klacht: Echtheid kaarten

op 18 juli 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Kan iemand me vertellen of de kaarten voor Crystal Fighters echt zijn? Ik heb, op aanraden van Tickettribune, de kaarten aangeboden op Ticketswap en Ticketswap betwijfelt of de kaarten echt zijn. Hierdoor kan ik de kaarten niet doorverkopen en krijg ik ook geen geld terug volgens Tickettribune.

Wanneer Tickettribune actief meedenkt met een oplossing en die ook gaat uitvoeren. Liefst zou ik m'n volledige bedrag terugkrijgen. Ik heb een mail verzonden over Ticketswap, en ik verwacht nog een reactie

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 18 juli 2016 om 10:56 geantwoord

Geachte heer of mevrouw Schulte,

Onze kaarten zijn 100% origineel en geldig. De reden dat Ticketswap dit in twijfelt trekt is omdat wij de naam van onze leverancier hebben verwijderd.
Het enige waarin wij u kunnen helpen is u de onbewerkte kaarten toesturen.

Overigens willen wij u heel erg bedanken dat u ons de kans heeft gegeven om te reageren alvorens u een klacht online zet. Uw email is namelijk van 25 minuten geleden. U zult begrijpen dat wij
niet iedereen binnen 5 minuten kunnen beantwoorden.

Alle klachten die gemeld zijn door HannahEmilia