Klacht: Echt alles verkeerd

op 21 februari 2018 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Vandaag bij mc in Zutphen gaan eten… we komen er vaker als we nasr de mc gaan. Dit keer was het echt hopeloos en ik ben dan iemand die nooit meer bij je terug komt net als bij de kruitvat. K.. winkel! Hier geven ze slecht advies in medicijnen. Magoed vandaag de mc dus in zutphen.

Mijn kleine man had een happy meal. Ik had een friet middel besteld.. een chili chicken.. een hamburger.. 6 nuggets en een cola zonder ijs.
Ik kreeg: veel te zoute friet maar dan ook echt veel te zout maar ik denk toe maar. Een lauwe hamburger… geen chili chicken maar met die andere saus en ook nog eens een cola MET ijs. Toen heb ik geklaagd maar kom er ook echt nooooooit meer. Wat een K.. zaak on zutphen!!!

Als alles gewoon goed is maja die cola was echt de druppel terwijl de rest ook gewoon niet goed was. Eten moet gewoon goed zijn en vooral als je 16 euro uitgeeft. Zelfs al kost het maar een euro.... eten MOET goed zijn. Ik heb hoge bloeddruk dus eigenlijk is veel te zoute friet al uit den boze

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bartjesss