Klacht: €15,00 betaald

op 23 september 2017 over docdata payments in de categorie Betalingsdiensten

Heb € 15,00 overgemaakt inzake 2 kaartjes voor dekampeer en caravanbeurs in Utrecht.Hierbij heb ik door een of andere fout geen entreebewijzen kunnen uitprinten.Wat nu gedaan?Ik heb wel een bewijs van betaling uitgeprint , maar daar kom ik niet mee binnen.
Kunt u mij verder helpen ?

heb ik niet

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar docdata payments over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht p.stroeks

3 maanden geleden - Bij deze trek ik mijn klacht in Is naar volle tevredenheid opgelost. Met vriendelijke groet, P Stroeks

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door docdata payments in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat docdata payments een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

docdata payments

Heeft op 25 september 2017 om 09:10 geantwoord

Bericht van docdata payments

3 maanden geleden - Docdata Payments handelt het betalingsverkeer af voor een groot aantal webwinkels. Na het afhandelen van de betaling laten wij de webwinkel weten dat er betaald is en storten wij het geld op de bankrekening van de webwinkel. Wij leveren zelf de bestelde producten of diensten niet uit. De melder van de klacht heeft aangegeven dat het issue naar tevredenheid is opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door p.stroeks