Klacht: E tickets niet leveren, zeer slechte communicatie, verdraaien van informatie

op 11 oktober 2016 over vliegtickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Na omboeking niet leveren van e tickets terwijl ik deze nodig heb voor de KLM om comfort klasse te regelen.
Verder communiceert Vliegtickets.nl niet, of onvolledig of verdraait informatie.

Vandaag aanleveren van e tickets

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar vliegtickets.nl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door vliegtickets.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat vliegtickets.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vliegtickets.nl

Heeft op 11 oktober 2016 om 10:37 geantwoord

Geachte mevrouw De Koning,

Hartelijk dank voor uw bericht op Klacht.nl.

Gisteren hebben wij met één van de passagiers/hoofdboeker gesproken en is het telefoongesprek helaas niet zo prettig verlopen. Hiervoor onze excuses.

Gisteren is er verwarring ontstaan met betrekking tot de comfort klasse op een deel van het reisschema. Hieruit is onduidelijk geworden of, en welke vluchten wij voor u mogen bevestigen. Wij zouden dit graag in een reactie op dit bericht, per e-mail of telefonisch van u vernemen zodat wij zorg kunnen dragen voor aangepaste tickets.

Bij voorbaat dank.

Customercare Vliegtickets.nl

Reactie van de melder van de klacht Marietje de Koning

1 maand geleden - Voor de tweede keer is dit een onzin reactie. De omboeking is al lang geregeld en bij de KLM zichtbaar. U moet alleen nog de e tickets versturen. Het is duidelijk dat iedereen bij Vliegtickets langs elkaar heen werkt. VRAAG: REGEL E TICKETS en laat me verder met rust!

Heeft op 11 oktober 2016 om 10:41 geantwoord

Bericht van vliegtickets.nl

1 maand geleden - Geachte mevrouw De Koning, Excuses voor het ongemak. Gezien de communicatie gisteren niet geheel prettig is verlopen is er wat onduidelijkheid ontstaan. De afhandeling vindt nu verder plaats door de Customercare afdeling gezien uw bericht op Klacht.nl. De tickets liggen momenteel bij onze IATA afdeling die zorg draagt voor aangepaste tickets, deze volgen spoedig per e-mail zodat u de comfort klasse kunt organiseren bij KLM. Bedankt voor uw geduld. Met vriendelijke groet, Customercare Vliegtickets.nl

Reactie van de melder van de klacht Marietje de Koning

1 maand geleden - Deze reactie lijkt tot een oplossing te komen. Mag ook wel na meer dan 20 mails en 2 klachten bij klacht. nl en 2 keer een verkeerde reactie bij de oplossing. Er moeten nog heel wat verbeteringen bij dit bedrijf doorgevoerd worden: neem klant serieus, reageer op communicatie, lag klantendossiers/contactsysteem aan zodat iedere medewerker op de hoogte is en geef bepaalde medewerkers voldoende communicatietraining.

Bericht van vliegtickets.nl

1 maand geleden - Geachte mevrouw De Koning, Bedankt voor de feedback! Deze is zeer welkom en zal worden doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling en medewerkers. Ik ben blij dat er toch een oplossing is gevonden voor een vervelende schemawijziging. Wij kunnen ons uiteraard voorstellen dat het onprettig is als het reisschema onverwachts wordt gewijzigd. Hopelijk lukt het u met het organiseren van de comfort klasse BIJ KLM zodat de reis zonder zorgen kan starten. Namens Vliegtickets.nl alvast een goede reis en verblijf gewenst! Met vriendelijke groet, Customercare Vliegtickets.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Marietje de Koning