Klacht: E-boeken gekocht maar niet ontvangen

op 31 mei 2021 over Kobo Books in de categorie Boeken, Internetshops - Boeken en tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 28 mei 2021 2 E-boeken besteld bij Rakuten Kobo en via iDeal betaald.
Het bedrag is overgemaakt naar Kobo via WorldPay Customers Payments.
Geen boeken ontvangen.
Kobo heeft geen klantenservice en er is ook via e-mail geen klacht in te dienen.

Gewenste Oplossing:

Alsnog de 2 bestelde boeken :
Revolusi en

De meeste mensen deugen
of anders geldretour

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kobo Books

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kobo Books nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gokappel