Klacht: € 64,99 afgeschreven van mijn rekening

op 05 september 2015 over Norton in de categorie Software

Er is een bedrag van € 64,99 van mijn rekening 5209.5307.7840.7274 afgeschreven zonder dat ik daar toestemming voor heb gegeven. Graag wil ik dit bedrag teruggestort willen hebben.

Indien dit bedrag wordt overgemaakt zal ik geen verdere stappen ondernemen!!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Norton in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Norton een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Norton

5 jaren geleden - Een Norton abonnement is verbonden met een email adres, dit adres wordt gebruikt om notificaties te sturen aangaande vernieuwing en verlenging van uw abonnement. Als u een bestelling plaatst met een ander email adres, wordt er opnieuw een Norton Account aangemaakt. Dit kan soms leiden tot verwarring, om dit te voorkomen kan het beste constant 1 email adres gebruikt worden. De klanten ondersteuning van Norton is in staat u te helpen wanneer er meerdere accounts gecreëerd, of bestellingen geplaatst zijn. U kunt ons van maandag t/m vrijdag bereiken van 9.00 tot 20.00 uur, op ons telefoonnummer: 020 5040 539. Ook kunt u met ons chatten op https://nl.norton.com/support/cs/contact_cs.jsp?pvid= Buiten onze kantooruren bieden wij Engelstalige chat en forum ondersteuning aan. Forum: htps://www.community.norton.com Chat: https://nl.norton.com/support/cs/contact_cs.jsp?pvid= Hartelijke groeten, namens Norton by Symantec

Norton

Heeft op 07 september 2015 om 14:27 geantwoord

Meneer Ames is gebeld (07/09/2015. Samen zijn we tot een oplossing gekomen tot volle tevredenheid van meneer Ames.

Alle klachten die gemeld zijn door 8Ames47