Klacht: € 64,99 afgeschreven van mijn rekening

op 05 september 2015 over Norton in de categorie Software

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is een bedrag van € 64,99 van mijn rekening 5209.5307.7840.7274 afgeschreven zonder dat ik daar toestemming voor heb gegeven. Graag wil ik dit bedrag teruggestort willen hebben.

Gewenste Oplossing:

Indien dit bedrag wordt overgemaakt zal ik geen verdere stappen ondernemen!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Norton in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Norton een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Norton

5 jaren geleden - Een Norton abonnement is verbonden met een email adres, dit adres wordt gebruikt om notificaties te sturen aangaande vernieuwing en verlenging van uw abonnement. Als u een bestelling plaatst met een ander email adres, wordt er opnieuw een Norton Account aangemaakt. Dit kan soms leiden tot verwarring, om dit te voorkomen kan het beste constant 1 email adres gebruikt worden. De klanten ondersteuning van Norton is in staat u te helpen wanneer er meerdere accounts gecreëerd, of bestellingen geplaatst zijn. U kunt ons van maandag t/m vrijdag bereiken van 9.00 tot 20.00 uur, op ons telefoonnummer: 020 5040 539. Ook kunt u met ons chatten op https://nl.norton.com/support/cs/contact_cs.jsp?pvid= Buiten onze kantooruren bieden wij Engelstalige chat en forum ondersteuning aan. Forum: htps://www.community.norton.com Chat: https://nl.norton.com/support/cs/contact_cs.jsp?pvid= Hartelijke groeten, namens Norton by Symantec

Norton

Heeft op 07 september 2015 om 14:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Meneer Ames is gebeld (07/09/2015. Samen zijn we tot een oplossing gekomen tot volle tevredenheid van meneer Ames.

Alle klachten die gemeld zijn door 8Ames47