Klacht: E-36 foutcode – elke dag

op 10 oktober 2016 over Remeha in de categorie CV Ketels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds wij in April op ons nieuwe huis zijn komen wonen, zitten we zeer regelmatig met koud water. Eerst verscheen wekelijks de foutcode E-36 op het scherm, nu bijna dagelijks. De monteur is al een aantal keer langs geweest om het te proberen te verhelpen, helaas mocht niks baten. Hij heeft ons geadviseerd het apparaat te resetten als de code komt, zodat we daarna in ieder geval warm water hebben: dit werkt sinds vanochtend ook niet meer waardoor we al de hele ochtend zonder watm water zitten. Na een aantal maanden zijn we er nu meer dan klaar mee en willen graag een oplossing zien, zeker nadat ik op een aantal sites heb gevonden dat dit probleem vaker voorkomt bij Remeha apparaten.

Gewenste Oplossing:

Wij zijn tevreden wanneer we geen storingen meer hebben, een storing heel af en toe kan gebeuren maar dagelijkse storingen zijn zeker niet acceptabel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Remeha over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Remeha in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Remeha een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Remeha

Heeft op 11 oktober 2016 om 12:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door TomVos