Klacht: € 1000 Bestolen

op 03 juni 2018 over Unibet in de categorie Casino/entertainment

Begin mei heb ik 20 euro gestort op mijn unibet account.
Door een bonus had ik dus een startbedrag van 60 euro.
Ik heb die bonus rondgespeeld tot hij niet meer bij bonussen stond (dus alles in orde was)
Ik had die week veel geluk bij het gokken dus ik kwam op een saldo van
€ 1500. Dat wilde ik graag afhalen!
Toen begon de miserie, ik moest allerlei gegevens doorsturen om mijn identiteit te bewijzen. En altijd was er iets mis: te klein, te groot, te oud, onduidelijk. En iedere keer moet je 3-5 (uiteraard 5) dagen wachten voor je antwoord krijgt. Maar nu alle papieren in orde waren en ze niks meer konden doen om mijn geld bij te houden, moesten ze wel storten.
Ineens wordt er €500 gestort, en 1000 euro verdwijnt zomaar wegens fraude op een bonus. Zonder mailtje, zonder uitleg, zonder ook maar iets werd er 1000 euro van mij gestolen. Toen ik direct contact opnam via de chat kreeg ik de uitleg dat ze ook niet wisten hoe het exact was maar dat er daar een reden voor zal zijn en dat ze dat zomaar kunnen doen, wanneer ik bleef aandringen werd ik gewoon afgewimpeld. Het kan toch niet dat ik zonder bewijs, zonder uitleg, zomaar 1000 euro verlies omdat ze dat ineens beslissen?!

Ik zal pas tevreden zijn wanneer ik een volledige uitleg bewijs heb gekregen van mijn zogezegde misdrijf. Aangezien dat ze dat niet direct geleverd hebben wil dat zeggen dat ze dat niet hebben. Dus het lijkt mij vanzelfsprekend dat ik dat geld graag terugwil.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Unibet

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Unibet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door arnodc00