Klacht: Dyson bestelling in de mist

op 26 mei 2020 over Dyson in de categorie Electronica - Stofzuigers

Op 17 mei hebben wij de Dyson pure Hot Cool link besteld. Na het betalen en het verlaten van het besteldproces ontvingen wij géén ontvangstbevestiging in de mail. De dag erop contact oopgenomen met Dyson om te vragen wat hier aan de hand is. Bleek dat er administratief een en ander fout was maar er werd me verzekerd dat het goed zou komen. Ik kreeg een casenummer en moest even geduld hebben. Op 25 mei maar weer contact opgenomen met Dyson met de vraag wanneer wij onze bestelling kunnen verwachten want wij goed hebben nog niet gehoord. Blijkt dat er nog steeds géén duidelijkheid is en op de vraag wanneer ik dan wat ging horen kon de man mij ook geen antwoord geven. Aangegeven dat ik dit onacceptabel vind en dat ik voor het eind van de dag duidelijkheid wilde. Tot op heden nog niet vernomen dus vandaar de hulp ingeschakeld van klachten.nl

Als het apparaat deze week geleverd wordt. Het is een cadeau!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dyson

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dyson nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door robvandijen