Klacht: Bkr verwijderen via dynamiet nederland

op 25 februari 2019 over Dynamiet Nederland in de categorie Financiële hulpverlening

Goedemiddag,

ik heb bij dynamiet Nederland geprobeerd om mijn bar codering te laten verwijderen, dat is helaas volgens hun niet gelukt.
hun praten hier dat ik in mijn schuldhulp verlening een achterstand heb gehad met zorgverzekering wat wel klopt maar ik zat in de schuldhulp en gemeente den haag kreeg mijn post en betalingen het ging hier om de eigen risico van 14,30 ongeveer. mijn probleem nu is dat hun zeggen dat het bkr door zorg verzekering komt maar dat is helemaal niet zo hun hebben mij niet getoetst.ik heb een hele overzicht van me bkr ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

ik wil mijn geld terug wat ik heb betaald want hoe hun werken slaat gewoon nergens op
mijn toekomst staat op het spel nu
ik kan helemaal geen kant op.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynamiet Nederland over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynamiet Nederland in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynamiet Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynamiet Nederland

Heeft op 26 februari 2019 om 10:55 geantwoord

Geachte relatie,

In het kort over uw zaak. Een schuldsaneringstraject via de gemeente Den Haag heeft u met goed gevolg afgerond. Sinds februari 2018 heeft u daarom geen schulden meer. U werkt op dit moment als taxichauffeur en u wilt voor u zelf beginnen. Daarom wens u een eigen taxi-auto te leasen.

Mede op basis van het bovenstaande zagen wij kansen om u van dienst te kunnen zijn. Echter, na onderzoek is gebleken dat er na afronding van de schuldsanering wederom achterstanden zijn ontstaan.

Quote van de gemeente Den Haag. '' Daarnaast is het relevant te vermelden dat in juni 2018 er een nieuwe achterstand bij de zorgverzekering is geconstateerd waarbij de Gemeente heeft moeten bemiddelen, eerder was dit ook in 2017 het geval. Over de goede intentie van de klant kan ik niet oordelen, echter zijn de feitelijke omstandigheden anders geweest.''

Om uw registratie van de gemeente te verwijderen is het belangrijk dat wij kunnen aantonen dat u financieel stabiel bent. Dit blijkt helaas niet het geval te zijn. Daarnaast heeft u op dit moment ook een betalingsachterstand bij ons bedrijf.

Helaas kunnen wij de procedure niet verder met u voortzetten. Wel zoeken we graag met u naar een passende oplossing voor wat betreft het openstaande bedrag.

Heeft op 26 februari 2019 om 14:13 geantwoord

Hoe komen jullie erbij dat ik nog steeds achterstanden heb, ik betaal alles netjes optijd. Zoals waar heb ik nu achterstand?

Bericht van Dynamiet Nederland

8 maanden geleden - Meneer, u heeft op dit moment een betalingsachterstand van meer dan 48 dagen. Bekijk de door ons verzonden berichten. Vriendelijk verzoeken wij u om contact op te nemen met de financiële administratie via 079 - 820 02 63 (keuze 4). Bij voorbaat dank.

Alle klachten die gemeld zijn door r-lakhisaran