Klacht: Bkr registratie

op 09 september 2019 over Dynamiet Nederland in de categorie Financiële hulpverlening

Goedendag ik ben mevrouw Üctepe.

Ik heb dynamiet gebeld en mijn bkr situatie uitgelegd zij wilden papieren van me zo dat ze konden kijken of het bkr registratie weggehaald kon worden.
Daarna hebben ze contact opgenomen met mij dat er mogelijkheid is anders zouden zouden ze mijn dossier niet aannemen. Ze hebben ook doorgegeven dat het 3 maanden zal duren.
Ik heb in april mijn dossier gegeven en in september hoor ik te krijgen dat het niet meer mogelijk is om het registratie weg te halen. Ik heb 600 euro voor betaald.
Later heb ik van een andere bedrijf horen te kreeg alsnje codering A en H hebt is het nooit mogelijk om het registratie weg halen pas als je volledige bedrag hebt afgelost van je lening dan pas kan het weggehaald worden toch uiteindelijk heeft Dynamiet ook dat dat gezegd tegen mij. Terwijl ze dat al in het begin moesten weten. Zij dachten dat allea afgelost was terwijl ze alle papieren voor ze hadden.

Ik wil mijn geld terug ik voel me zoverdriet dat dit niet gekund.
Dan pas ben ik tevreden nu voel ik als i k mijn geld weggegooid heb.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynamiet Nederland over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynamiet Nederland in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynamiet Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynamiet Nederland

Heeft op 04 oktober 2019 om 16:22 geantwoord

Geachte relatie,

Niet geheel onbelangrijk om te weten is dat u ons altijd heeft verteld dat u slechts enkele maanden niet had betaald. Dit blijkt helaas net iets anders in elkaar te zitten.

Zoals telefonisch besproken hebben we uw dossier weer verder in behandeling genomen. We hopen uw zaak alsnog tot een goed einde te brengen.

Alle klachten die gemeld zijn door Serdar1712