Klacht: Dynalogic zijn oplichters!

op 11 juli 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Ik heb eerder mijn telefoon met dynalogic meegegeven. Het scherm was toen kapot+ waterschade. Ik heb toen een rekening gekregen van €200,-. Een paar maanden later is mijn telefoon opnieuw gevallen maar dit keer enkel het scherm. Weer opgestuurd en al gauw kreeg ik een prijsopgave waar mijn wenkbrauwen van optrokken. Ze vroegen het dubbele voor het halve werk.

Ik heb ze toen opgebeld en gevraagd of dit klopte en ze niet een fout hadden gemaakt. Na serieus 6x van dynalogic naar Vodafone en van vodafone weer terug naar dynalogic met een paar tussenstops bij verzekeringen kwam ik terug bij dynalogic en die snapte er eerst ook niks van. Tot dat ik ineens te horen kreeg dat mijn telefoon ook zou zijn verbogen en ze van Apple dan verplicht zijn om het hele toestel te repareren ivm moederbord schade etc. Ik zei dat ik 1000% zeker wist dat mijn telefoon niet was verbogen omdat ik ‘m de hele tijd plat op de tafel had liggen thuis nadat die was gevallen. Ik kreeg een foto toegestuurd waarop te zien was dat die zwaar verbogen was en dat als hun fout zitten ik maar een foto had moeten maken op het moment dat ik ‘m mee gaf aan de koerier. Dit is mij nooit gezegd, niet de eerste keer en niet de laatste keer.

Maar goed, ik had geen foto van het moment dat ik ‘m mee gaf met de koerier. Wel had ik een foto van het moment dat die was gevallen maar dit was niet voldoende voor hun. Ik heb toen besloten dat ik de telefoon ongeprepareerd terug wilde aangezien ik ‘m goedkoper in de stad kon laten repareren.

De dag en datum waren gepland en vrijdag avond tussen 19:00 en 22:00 uur zou ik mijn telefoon ontvangen. Ik had ze nog gevraagd of 22:00 de uiterste tijd was en ja dat was het werd mij beloofd. Dus ik had na een jaar een avondje uit gepland, zoontje naar zijn opa en oma en ik om 22:30 met vrienden afgesproken die op 5min rijden wonen. Ik zag het 22:00 uur worden, ik zag het 22:30 worden, dus ben ik maar gaan kijken op de track and trace van de koerier. Hierop kon ik zien dat ik nummer 25 was en dat hij bij nummer 23 in het centrum van Nijmegen was. Ik woon hier 3 tot 5 minuten vandaan. Ik zie het 23:00 uur worden en besluit weer te gaan kijken. Ik zie dat hij bij nummer 24 is vlakbij mijn huis. Ik was wel geïrriteerd dat het zolang duurde maar goed hij was er bijna, ik stond al bij de deur te wachten met het koffertje. Om 23:15 nog steeds niemand. Dus wanneer ik net wil kijken op de website van de track and trace van de koerier zie ik letterlijk staan: ” er staat geen geplande afspraak, neem contact op om er een te maken” en het icoontje dat bezorger bij nummer 1 staat. Ik heb nog een kwartier gewacht en ben pas om half twaalf de deur uit gegaan. Hele avond verpest. Geen telefoon. En een service.

Volgende dag meteen gebeld, heb ik 24min in de wacht gestaan met het bandje: ” de wachttijd bedraagd meer dan 6minuten.” Ander nummer gebeld, 30min in de wacht en wanneer ik eindelijk nummer 1 was werd de verbinding verbroken.

Maandag heb ik ze eindelijk te pakken gekregen en het enige antwoord dat ik kreeg was: ” vul het klachtenformulier maar in.” Dus bij deze. Ik ben echt niet tevreden over het bedrijf. Mijn hele avond was verpest, ik heb uren zitten wachten zonder dat ze mij hebben gebeld of gemaild. Ik heb letterlijk niks van ze gehoord! De bezorger was vlakbij mijn huis.

Gewenste Oplossing:

Als er een compensatie komt, ik ga echt geen kosten betalen aan hun waardeloze service.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 augustus 2017 om 11:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Steinmann,

Allereerst nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak. Bedankt voor het insturen van een klacht middels ons klachtenformulier. Ik zie dat wij deze al in behandeling en beantwoord hebben. Mocht u hier nog vragen en/of opmerkingen over hebben, dan vernemen wij dit graag!

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 14 augustus 2017 om 11:39 geantwoord

Er is geen oplossing aangeboden. Toen ik daarop inging in de email die ze hadden terug gestuurd van het klachtenformulier, heb ik nu na twee maanden nog steeds geen reactie gekregen.

Alle klachten die gemeld zijn door Steinmann