Klacht: Dynalogic laat klacht zien als opgelost bij klacht.nl (dat is naar mijn mening onterecht)

op 18 augustus 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dynalogic zet de status van mij klacht op \\\”opgelost\\\”. Dit doen ze door mij een bericht te sturen via klacht.nl. ik ontving een bericht van Dynalogic dat hun niet op de hoogte waren gesteld door klacht.nl dat ik een klacht had ingediend. Meer stond er niet in. Hiermee was het volgens Dynalogic de klacht opgelost??? Ik ben van mening dat Dynalogic zelf ook had kunnen kijken bij klacht.nl, zeker gezien dat er veel klachten over Dynalogic zijn. Hierbij komt kijken dat ik de klacht ook bij hun zelf heb neergelegd en waar ik het product heb gekocht en daarop heeft Dynalogic ook mijn klacht, tot heden, niet behandeld.
Ik ben daarom van mening dat Dynalogic expres aan de consument laten zien dat ze de klachten van meerdere mensen hebben opgelost terwijl dit niet zo is.

Voor degene die het hele gebeurtenis van klachten willen lezen staat het hieronder (bovenaan staat wat kort geleden is gebeurt en onderaan wat langer geleden is gebeurt).

MIJN REACTIE OP 18-08-17
Het transport bedrijf geeft nu klacht.nl de schuld dat hun de klachten niet door krijgen. Het transport bedrijf had zelf ook kunnen kijken bij klacht.nl of denkt het transport bedrijf dat ze het zo goed doen dat er bijna een maand geen klachten zijn. Verder weten ze al een paar dagen dat ik een klacht heb ingediend via klacht.nl en dan nu pas met dit antwoord komen. Verder heb ik de klacht ook bij het transport bedrijf telefonisch ingediend en waar ik het besteld heb en daar heeft het transport bedrijf ook niets mee gedaan.

TRANSPORT BEDRIJF REAGEERT OP 18-08-17
Geachte,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Klacht.nl stelt ons niet meer op de hoogte van klachten en om die reden hebben we hier nog niet op kunnen reageren. Wilt u de klacht alsnog in behandeling laten nemen, dan kunt u dit via deze link indienen:

Bedankt voor uw begrip,

Team WeCare Dynalogic

BERICHT GESTUURD OP 1 AUGUSTUS 2017:
Op 13 juli 2017 heeft het transport bedrijf voor het laatst de klachten verwerkt die bij klacht.nl bekend is.

Volgens mij is het bedrijf met vakantie of ze kunnen de aantal klachten niet meer aan of ze hebben de mentaliteit van laat maar we hebben toch een \\\’wurg contrac\\\’ met de bedrijven waarvan ze de spullen transporteren.

Ik zelf heb ruim een week geleden een klacht ingediend bij het transport bedrijf zelf en bij klacht.nl en nog niets van het transport bedrijf gehoord. Een week is misschien te snel vandaar dat ik naar de laatste klacht heb gekeken die het transport bedrijf heeft verwerkt en wat bij klacht.nl bekend is.

BERICHT GESTUURD OP 21 juli 2017
Ik heb twee keer met dit bedrijf te maken gehad.
De eerste keer kwamen ze volgens hun planning op tijd en vond ik hun systeem heel mooi. Je kan aangeven welke tijd het beste uitkomt en op de dag zelf kan je precies volgen hoe ver ze zijn.
Maar bij de spullen op zijn plek zetten en aansluiten dat moest zo snel mogelijk waardoor de wasmachine maar voor de helft was aabgesloten en niet waterpas stond. De koelkast werd niet uitgepakt. Gelukkig kan ik de wasmachine zelf aansluiten en zelf de koelkast uitpakken maar het is niet zoals is afgedproken. Ik zag deze dingen maar door de vingerd tot ik weer met ze te maken kreeg.

Bij de tweede keer ging de planning niet goed. Ik werd rond 12.00 uur gebeld en heb dit niet gehoord. Rond 15.00 uur kwamen ze aan de deur en melde ze bij mij dat ze diverse keren haden gebeld en gaven mij te kennen dat ik niet goed heb gehandeld. Ik heb hierbij gezegd dat ik die dag maar één telefoontje heb gemist en niet een aantal zoals hun beweerden. Ook zei ik dat ik op de website zie dat ze bij adres 9 zijn en niet de 14e die ik heb. Verder zei ik dat ik met hun een afspraak heb tussen 15.00 uur – 19.00 uur en niet rond 12.00 uur.
Het gesprek ging niet netjes en ze probeerde zelf wat ik zei te ondermijnen.
Op een gegeven moment waren ze weg terwijl er nog iets retour moest.
Ik vond dit niet netjes en deed de voordeur dicht.

Ik was helemaal klaar met ze.
Even later kwamen ze terug masr ik deed de voordeur niet open.

Ik heb gelijk telefonisch een klacht ingediend.
Dit ging netjes.
Toen ik op de website keek hoe het bedrijf het heeft afgehandeld stond bij het product dat retour moest dat het product niet aanwezig was.
Ik heb nogmaals het bedrijf gebeld en kreeg te horen dat ik het via de website de klacht moest indienen. Ik zei hierbij dat ik hiervoor ook heb gebeld en toen kon het wel. Waarop ze haar antwoord ging herroepen dat het beter is om het via de website te doen dan telefonisch. Ik zei hierop dat ik het bedrijf ging bellen waar ik de producten heb besteld.

Ik hoop daf het bedrijf waar ik de producten heb gekocht over na gaat denken of ze met dit transsport bedrijf wel verder moeten gaan.

Kan dit nog worden goed gemaakt? Ik ben benieuwd.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 15 september 2017 om 11:00 geantwoord

Beste N. van der Bruggen,

Allereerst onze excuses voor de uitblijvende reactie op uw klacht. We hebben inderdaad te maken gehad met het uitblijven van meldingen vanuit de website, waardoor we niet op de hoogte gesteld werden van eventuele klachten.
Ik heb nogmaals gezocht op uw gegevens, echter hebben wij geen klacht van u ontvangen in ons systeem.

Mijn collega heeft u aangegeven dat zij geen klacht ziet staan in het systeem en heeft u inderdaad aangeraden om de klacht in te dienen middels het klachtenformulier. U heeft daarop aangegeven contact op te nemen met de leverancier en geen formulier te willen invullen.

Spijtig genoeg kunnen wij dan ook geen antwoord geven op uw klacht. Mocht u willen dat wij de klacht alsnog in behandeling nemen, zou ik u willen vragen deze neer te leggen via de volgende link: http://bit.ly/292xiLZ .
Uw klacht komt dan terecht op de afdeling die hier specifiek voor ingericht is.

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 15 september 2017 om 18:33 geantwoord

Als er na ruim 3 weken pas met dit antwoord komen vraag ik mij af wat ze al die tijd gedaan hebben. Ze schrijven dat via klacht.nl geen bericht hebben ontvangen maar dit vind ik geen reden om er drie weken over te doen omdat mijn klacht (eerste keer) bij klacht.nl heb ingediend al wisten dat klacht.nl Dynalogic niet op de hoogte meer stellen. Omdat de klacht niet naar behoren is opgelost heb ik opnieuw een klacht via klacht.nl neergelegd. Hierbij komt kijken dat ze mijn opnieuw ingediende klacht ruim 3 weken geleden al in behandeling hebben genomen. Verder schrijven ze dat ik de klacht zou indienen bij de leverancier, dit gaat om de klacht dat de bezorgers aangeven dat het product dat retour moet niet aanwezig is. Daarvoor had ik telefonisch een klacht ingediend bij Dynalogic zelf over het gedrag van de bezorgers, deze zou Dynalogic oppakken. Dit heb ik ook duidelijk geschreven in de klacht die ik bij klacht.nl heb neergelegd. Omdat ik deze klacht bij klacht.nl heb neergelegd wil ik het ook oplossen via klacht.nl en niet via hun website. Ik wil hierbij nogmaals benadrukken dat ik de klacht ook bij hun zelf heb ingediend (het gedrag van de bezorgers) en bij de leverancier heb ingediend. Als dit allemaal weg is vraag ik mij af hoe dit kan??? Volgens mij betekend het dat Dynalogic op verschillende lagen in het bedrijf slecht functioneert.

Alle klachten die gemeld zijn door Orka72