Klacht: dwangbevel na 7 maanden wachten over uitsluitsel kwijtschelding

op 21 februari 2018 over BSR Belastingsamenwerking Rivierenland in de categorie Belastingdiensten

Begin februari 2018 aanslagbiljet ontvangen, direct bezwaar gemaakt ivm laag inkomen. Op 24 maart ontving ik een ontvangstbevestiging waarin staat tot nader bericht niks te betalen. Na vele malen bellen en online formulier te hebben ingevuld, Krijg ik op 5 oktober 2018 bericht dat het verzoek is afgewezen, hierop direct weer bezwaar gemaakt en op 21 november is ook dit afgewezen. Heb direct schriftelijk een betaalregeling voorgesteld en hierop niks ontvangen. om problemen te voorkomen wel direct gaan aflossen. 24-11 € 150,- , 21-12 €150,- , 31-12 € 200,- en 22-1 de resterende € 117,71. Heb gisteren 20-2-18 een dwangbevel ontvangen om binnen 2 dagen € 48,- over te maken. Heb hierover gebeld en volgens hen is er een herinnering verstuurd, welke ik niet heb ontvangen?? Heb vanmorgen gebeld en mevrouw zei mij niet te kunnen helpen, moest maar bezwaar maken en heb dit direct digitaal gedaan

Als de € 48,- worden kwijtgescholden

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BSR Belastingsamenwerking Rivierenland

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BSR Belastingsamenwerking Rivierenland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door FemkeUitTiel