Klacht: Dwangbevel en gewoon betaald

op 04 oktober 2017 over BSR Belastingsamenwerking Rivierenland in de categorie Belastingdiensten

op 3-10 viel het dwangbevel op de mat. Het gewone bedrag was destijds al betaald maar nu moest ik nog 47 euro aanmaningskosten en betekeningskosten betalen. Waarom? Tijdens onze vakantie in augustus kwam ik er achter dat de bedragen niet bij jullie waren binnen gekomen omdat ik per ongeluk een oud rekeningnr had gebruikt. Ik heb toen het volledige bedrag nogmaals overgemaakt.
Mogelijk heeft u een aanmaning gestuurd maar ik heb hem niet gezien. en nu opeens deze kosten en gelijk een dwangbevel? Zo gaan we toch niet met elkaar om???? Ik heb vanochtend 20 minuten aan de telefoon gehangen maar het bleker drukker dan normaal werd er gezegd via computer. TSja….. lijkt me niet gek na het massaal versturen van dwangbevelen. of geen zin om de telefoon op te nemen en hopen dat de mensen niet moeilijk doen de komende 2 dagen waarin ze ECHT moeten betalen.
Mocht er blijkbaar een aanmaning gestuurd zijn, zie het dan maar als kruisend verkeer.

Ik ben tevreden als het dwangbevel wordt ingetrokken.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BSR Belastingsamenwerking Rivierenland

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BSR Belastingsamenwerking Rivierenland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door janse.bsr