Klacht: Dwangbevel

op 21 februari 2018 over Waternet in de categorie Waterschappen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren ontving ik een dwangbevel van de waterschapsbelasting van 2017. Zelf heb ik nooit een rekening ontvangen. In de brief staat dat er meerdere mensen zeggen dat zij ook geen e-mail hebben ontvangen. Nu blijkt dat de rekenening en aanmaning in mijnoverheid.nl staat. En ik hier een melding van zou kunnen krijgen wanneer ik dit in de instellingen verander. Nu blijkt dat mijn e-mail adres niet geverifieerd is en ik daarom nooit een melding heb ontvangen. Het is toch raar dat er nooit eerder een brief is gestuurd met herinnering of aanmaning! Maar direct een dwangbevel met alle hoge kosten.

Gewenste Oplossing:

Wanneer de extra kosten voor aanmaning en dwangbevel kwijtgescholden worden

Wanneer er vanaf heden beter gecommuniceerd wordt en dus eerder een brief wordt gestuurd

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Waternet

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Waternet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kim_vd_kooi