Klacht: dwangbevel

op 03 oktober 2017 over BSR Belastingsamenwerking Rivierenland in de categorie Belastingdiensten

Vandaag krijg ik een brief van BSR. Dwang bevel in naam van de Koning.
Ik heb geen enkele herinnering ontvangen maar moet nu binnen 2 dagen betalen anders wordt er beslag gelecht op inkomen en rekeningen e.d.
Ik vind dit nogal onbeschoft.
Stel ik ben een paar dagen weg en zonder mijn weten wordt er beslag gelegd op mijn goederen terwijl ik me van geen kwaad bewust ben.
Ook de kosten en van het dwang bevel €64,- over een bedrag van €418,22 vind ik absurd. En nog eens 7 euro kosten. Ik snap niet waarop dit bedrag gebaseerd is. staat totaal niet in verhouding.

Ik vind het zeer respectloos geen enkel bedrijf hoeft zoiets bij zijn klanten te proberen. Maar de overheid die er voor de burger hoort te zijn mag zijn burgers bestelen, ze kunnen namelijk toch geen kant op.
Dit past meer been een dictatuur en niet bij een zo genaamde democratie.

Ik ben tevreden als ze mij de kosten kwijtschelden en hun excuses aanbieden dat ze geen herinnering hebben gestuurd.
Die 7 euro zou ik betaald hebben maar niet nog eens 64 euro

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BSR Belastingsamenwerking Rivierenland

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BSR Belastingsamenwerking Rivierenland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JanenRhode