Klacht: Dwangbetaling deurwaarder swier van dorivit

op 04 oktober 2017 over Dorivit.nl in de categorie Gezondheidswinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb nooit niets ontvangen of besteld van dorivit maar heb al 2x een aanmaning van deurwaarder Swier ontvangen met het verzoek om 99, 27€ te betalen voor een zogenaamde bestelling gemaakt in 2016!??Heb ik vandaag betaald om van het gezeik af te zijn. Doch mijn partner denkt dat dit een oplichtingspraktijk is. En we wonen in Belgie.

Gewenste Oplossing:

Ik zal tevreden zijn als ik mijn 99, 27€ terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dorivit.nl

Reactie van de melder van de klacht Pattiedeclerck

2 maanden geleden - De betaling van 99,27€ heb ik inmiddels door de bank laten annuleren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dorivit.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dorivit.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dorivit.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dorivit.nl

Heeft op 25 oktober 2017 om 16:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw de Clerck,

Naar aanleiding van uw klacht ben ik voor u gaan kijken wat ik voor u kan betekenen. Echter zie ik in ons systeem terug dat uw klacht is opgelost. Ook is het incassobureau hiervan op de hoogte gebracht. Wij zullen de klacht dan ook sluiten.
Mocht u nog vragen hebben dan vernemen wij dit graag.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Dorivit

Alle klachten die gemeld zijn door Pattiedeclerck