Klacht: DVD besteld volgens de site gegevens in kleur maar geleverd in zwart wit

op 03 augustus 2017 over Dvd outlet in de categorie Internetshops - CD's en DVD's

Ik bestelde via bol com bij dvd outlet een dvd getiteld ; The Train die vermeld stond als color op de site voor 13.99 euro! helaas stuurden ze mij dat op in zwart wit waarvan de prijs maar 7.99 euro bedraagt, en na drie lange chatsessies raadde Bol Com mij aan om te retourneren aangezien ze NIKS konden doen voor mij . Toen ik dat probeerde las ik dat de plasticfolie niet mocht geopend zijn !!! omdat men anders geen retour aanvaardde!! hoe kon ik anders weten dat hij in zwart wit was !!! nadat Bol Com telefonisch kontakt had genomen met DVD OUTLET schreef men dat er inderdaad een fout stond op de site en haalden ze vlug de zogezegde colorversie van het net zodanig dat ze dachten dat ik niks meer kon bewijzen maar ..ik printte alles af en heb dit op papier staan.Ik verlang één rechtzetting en dat is dat het verschil van 6 euro dat ik teveel betaalde mij wordt terugbetaald, want dit feit kan bedrieglijke vorm van info worden genoemd naar de consument toe.Graag een antwoord op mijn vraag aub.

Nadat mijn teveel betaald zes euro wordt terugbetaald

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dvd outlet

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dvd outlet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door R.Fritz