Mijn Klacht:
Als ik een pakketje verstuur op maandag middag is deze woensdag avond nog niet afgeleverd. Slechte zaak.
Hun conculega postnl vandaag verstuurd morgen afgeleverd.
Heb er nog over gebeld omdat het volgen pakket bij mij niet werkt, wordt er onvriendelijk geantwoord kan dan morgen wel worden.
drie a vier dagen onderweg te gek voor woorden, zal daarom ook nooit meer wat aanbieden.
Gewenste Oplossing:
Als pakketje op tijd wordt afgeleverd.

