Klacht: Duurt altijd lang

Arno Strik op 11 december 2014 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 11 december 2014
Reactie van het bedrijf:

Beste meneer Strik, Het spijt mij om dit te lezen. Verstuurde u uw pakketten via Dhlforyou? In dat geval is de standaard transittijd 2-3 werkdagen, afhankelijk van het moment waarop het pakket wordt ingeleverd op de Parcelshop. Ik heb geen...

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 11 december 2014

Een klant van DHL ervaart lange levertijden voor pakketten, waarbij een verzending op maandag pas woensdagavond is aangekomen. Daarnaast heeft de klant onvriendelijke reacties ontvangen tijdens een telefoongesprek over het volgen van het pakket. Deze ervaringen hebben geleid tot de beslissing om in de toekomst geen gebruik meer te maken van DHL.

Mijn Klacht:

Als ik een pakketje verstuur op maandag middag is deze woensdag avond nog niet afgeleverd. Slechte zaak.
Hun conculega postnl vandaag verstuurd morgen afgeleverd.

Heb er nog over gebeld omdat het volgen pakket bij mij niet werkt, wordt er onvriendelijk geantwoord kan dan morgen wel worden.

drie a vier dagen onderweg te gek voor woorden, zal daarom ook nooit meer wat aanbieden.

Gewenste Oplossing:

Als pakketje op tijd wordt afgeleverd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 11 december 2014 om 11:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Strik,

Het spijt mij om dit te lezen. Verstuurde u uw pakketten via Dhlforyou? In dat geval is de standaard transittijd 2-3 werkdagen, afhankelijk van het moment waarop het pakket wordt ingeleverd op de Parcelshop. Ik heb geen traceernummers van u ontvangen, dus ik kan helaas niet controleren of er met uw pakketten misschien iets mis is gegaan.

Ik vind het heel erg vervelend om te lezen dat u aan de telefoon onvriendelijk te woord bent gestaan. Dat is absoluut niet onze bedoeling en daar wil ik u mijn oprechte excuses voor aanbieden.

Met vriendelijke groet,
Suzanne

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM