Klacht: Duurkoop!

op 11 juli 2012 over Philips in de categorie Electronica Merken

Ik heb 2 elektrische waterkokers gekocht via rentepunten Postbank .
De eerste is van mij en lekt erg sinds 2 maanden.
De 2de was voor mijn dochter en die lekt nu al 2 jaar slaat nu ook niet meer af.
Met de vorige waterkokers gewoon bij blokker vandaan en een 4de van de prijs daar hebben we 16 en 19 jaar meegedaan.gewoon plastic en niet echt mooi.
Nu van dezelfde zet een koffiezetapparaat en een blender. Staat mooi maar .
Alleen deze waterkoker is dus het geld niet waard, hij is wel mooi!
Jammer ook voor mijn dochter die net een nw. Huis had en daar nu eens een mooie waterketel wilde. Leuk zo’n kado’tje geven,niet echt dus.

Als Philips ons gewoon een nieuwe geeft die niet gaat lekken,maar wel weer mooi staat bij de andere apparaten .
En ook niet meer gevaarlijk is want dit lijkt mij link , water en Electra.

Heb bij Philips alleen via hun Side een klacht ingestuurd maar dat was geloof ik niet de juiste , in iedergeval niets gehoord.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 17 juli 2012 om 14:38 geantwoord

Philips heeft contact opgenomen met de klant helaas valt het apparaat ver buiten garantie en kunnen wij verder niets betekenen. Wij hebben de klant een 20% kortingsvoucher voor onze onlineshop gestuurd als tegemoetkoming.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Philips beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Ans1942