Klacht: Dure Nordmann nu (13 december) al hard aan het uitvallen

op 13 december 2017 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

Op 4 december hebben we een Nordmann van 1,75 meter gekocht. Eerst een nachtje in de garage, na sinterklaas richting de hal. een dag later pas in de woonkamer. Netjes een paar centimeter van de stam gehaald, zoals uitgelegd door de jongen van praxis.

We zijn nu een week verder en hij is al helemaal aan het uitvallen! Je hoeft maar even over een tak te aaien en het regent naalden. Dat verwacht je rond oud en nieuw. Niet nu al!

Een kerstboom kun je niet even ruilen. Bewijs maar eens dat de kerstboom waar je mee aan komt ook daadwerkelijk bij de praxis gekocht is. Daarnaast heb ik geen zin om nogmaals alles opnieuw op te tuigen. Ik heb bewust gekozen om een duurder exemplaar te kopen juist vanwege de geringe naald uitval. Dus ik zou tevreden zijn met een tegoedbon van de praxis of ect een tegoedbon voor een nieuwe kerstboom voor volgend jaar. (mits ze me de kwaliteit kunnen garanderen).

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Praxis nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hohoho