Klacht: Dure eerste rangs kaarten en slecht zicht

op 03 juli 2012 over Stage Entertainment Nederland in de categorie Kaartenverkoop

Afgelopen week ben ik met vriendinnen naar de musical Wicked geweest. We hadden dure eerste rangs kaarten en het meisje aan de telefoon zei dat het schitterende plaatsen waren. Ik was nog nooit in het Scheveningen theater geweest, dus ik geloofde haar. Uiteindelijk zaten we op de eerste rij, bijna aan de zijkant. Hierdoor kon je een heel deel van het podium niet goed zien. Vooral in de eerste helft, wanneer er telkens mensen voor op het podium staan, terwijl er achter op het podium scenes spelen. We konden hiervan alleen het geluid horen. We begrepen er niets van toen het hele publiek ging lachen, omdat we het niet konden zien. Heel zonde van het geld!!!!

We zouden de voorstelling graag nog een keer zien, maar dan vanaf betere plekken.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Stage Entertainment Nederland in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stage Entertainment Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stage Entertainment Nederland

Heeft op 07 september 2012 om 14:05 geantwoord

Geachte mevrouw Van Oosterom,

Wanneer u contact met ons opneemt via info@musicals.nl dan kunnen wij reageren op uw klacht.

Joop van den Ende Theaterproducties

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Stage Entertainment Nederland beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Anouktmvo