Klacht: DUO SIM – MultiData SIm

op 10 september 2018 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Van KPN bij verlengen van mijn abb. een duo sim aangevraagd om ook een sim in de ipad te kunnen doen voor afgelopen vakantie. Na montage in de ipad alleen maar gezeur met storingen en wegvallen van gesprekken met telefoon gehad.

Bleek dat een duo sim niet gelijktijdig kan worden ingezet met telefoon en ipad. Ook niet als er geen gebruik wordt gemaakt van de Ipad – hij moet dan echt uitstaan …………. of je moet de sim eruithalen ……. welkom in 2018… !

Contact opgenomen met KPN om te vragen naar de oplossing die Vodafone biedt onder 1 abb. : de MULTI DATA SIM – 2 nummers, prima werkend concept.

Nee, dat heeft KPN niet. We kunnen u wel een abb. voor 1 maand geven van een datakaart. 15 euro per maand – en opstart van 29,95 (?) en dan kunt u tegoed van u lopende abb. overhevelen naar deze kaart (kan enkel met abb. datakaart – niet met prepaid datakaart) is maar voor 1 maand meneer.

Omdat KPN oplossing niet biedt (terwijl hij prima technisch mogelijk is – vodafone) helaas moeten kiezen voor een zeer dure oplossing.

OP 19-07-2018 bij KPN een Mobiele simcard besteld voor 1 maand (vakantieperiode) We als abbonnement, want anders kon ik mijn MB’s van mijn huidige KPN abb. niet delen.

Op vakantie geweest en amper gebruik gemaakt van de kaart

Bij terugkomst direct gekeken in mijnkpn

Daar stond aangegeven einddatum: 19-08-2018
met een button hieronder — VERLENGEN— waarbij ik er na mijn gesprek met een van de medewerkers in juli vanuit ben gegaan dat het abb. ge-eindigd was per 18-08-2018 en ik hem middels de button weer zou kunnen verlengen.

Vandaag via de mail de nieuwe factuur ontvangen voor de maand september………

Gebeld, en wat blijkt; abb. loopt nog steeds, en einddatum met button was bedoeld om aan te geven dat ik na een maand de vrijheid had om te verlengen ………

Mobiel internet voor 1 maand heb ik voor gekozen, dus inderdaad na een maand te verlengen ….

Wat fout dit zeg ! Medewerker heeft echt (en ik denk onbewust) aangegeven dat dit maar 1 maand geldig zou zijn. Als extra check nog gekeken in MijnKPN .

Als KPN het goed zou inzetten en de juiste vertaling in zaken zou willen geven zou er in het overzicht bij het abb. niet alleen een einddatum moeten staan. maar bij verlengen vanaf welke datum dat mogelijk is (al wordt elke keer de actuele datum aangegeven – bij inmiddels vrij om te verlengen. En hieronder nog een button —– OPZEGGEN

Nu vind ik het echt schandalig, want het lijkt alsof de einddatum van het contract bereikt is, en je een en ander kan verlengen.

Nu telefonisch een dame gesproken die heel stacato aangaf dat ik per 10 oktober van dit abb. af ben.

Als de kosten worden terugbetaald die zijn berekend van 18 augustus tm 10 oktober. En een vergoeding voor de tijd die ik er nu alweer aan kwijt ben,

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door btjebbes