Klacht: Duo reageert niet op mijn tegemoetkoming

markim op 29 maart 2018 over Dienst Uitvoering Onderwijs (DUO) in de categorie Overheid

Hallo,

Een aantal weken geleden heb ik een tegemoetkoming voor scholieren aangevraagd. Als je dit invult op DUO, dan krijg je op het eind te zien dat je binnen twee weken een bericht ontvangt. Inmiddels heb ik al drie of vier keer een tegemoetkoming aangevraagd, omdat ik telkens geen bericht krijg. Ik weet nu niet of mijn aanvraag is binnengekomen en wat er verder mee gedaan gaat worden. Ik zou graag zo snel mogelijk antwoord willen.

Mvg,

Ik ben tevreden als DUO nu wel reageert op mijn aanvraag en wel zo snel mogelijk. Het is namelijk vervelend om twee weken lang te moeten wachten en dan geen bericht te krijgen, ook weet ik nu niet hoe alles geregeld is en wanneer ik mijn tegemoetkoming krijg.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dienst Uitvoering Onderwijs (DUO)

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dienst Uitvoering Onderwijs (DUO) nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door