Klacht: dubieus bedrijfje

op 16 januari 2020 over Ultimoo in de categorie Incassobureaus

Geen wettelijk verplicht 14 dagen brief ontvangen en hun manier van een oplossing zoeken is je hebt te doen wat er gezegd word anders niet punten die ik aan geef worden niet aan de eiser doorgegeven iets, wat gewoon moet natuurlijk dus waardeloos

ALLE GEMELDE PUNTEN DIENEN AAN DE EISER DOORGEGEVEN TE WORDEN EN DE ANTWOORDEN DAAROP DIENEN AAN MIJ DOORGEGEVEN TE WORDEN OOK EIS IK CONTROLEERBAAR BEWIJS, DAT DE PUNTEN AAN DE EISER ZIJN DOORGEGEVEN ANDERS BESTAAT DEZE ZAAK NIET LANGER VOOR MIJ

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ultimoo over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ultimoo in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ultimoo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ultimoo

Heeft op 20 mei 2020 om 10:46 geantwoord

Afhandeling van de klacht verloopt via tuchtprocedure Kigid en tevens in afwachting van de dagvaarding en aangiftes van de heer Hoppen. Verder hebben wij helaas nog niet de beschikking gekregen over informatie in relatie tot het vermeende probleem dat er met Albert Heijn is. We vertrouwen er op dat er aanstonds meer duidelijk zal worden aan de hand van de door de heer Hoppen aangekondigde activiteiten.

Heeft op 20 mei 2020 om 10:50 geantwoord

waardeloos zoals alles wat ultimoo doet

Bericht van Ultimoo

4 maanden geleden - Wij zijn niet Albert Heijn. Wij hebben u meermaals verzocht om u ofwel tot hen te richten als er zaken met hen niet in orde zijn, of ons te informeren. Uit de zinsnede dan nogmaals laat albert heijntje nu eerst maar eens de gemaakte afspraken nakomen dat die mondeling zijn veranderd niks aan de afdwingbaarheid kunnen wij niet opmaken wat er aan de hand is en wat u afgesproken zou hebben of waarom u klachten jegens Ultimoo blijft indienen als u meent dat er een andere partij is die onbekende afspraken niet nakomt. U zult ons toch meer informatie moeten geven als u wil dat wij u helpen of een verdere rol hierin spelen.

Reactie van de melder van de klacht j5976

4 maanden geleden - zegt ook veel over een bedrijf natuurlijk dat het slechts 4 maanden heeft geduurd voor er antwoord kwam werk nooit met ultimoo

Alle klachten die gemeld zijn door j5976