Klacht: Dubbele krant

op 13 oktober 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 13 oktober 2016 om 11:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Blesing-Blankenzee,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht en onze excuses voor dit ongemak.
Het klopt inderdaad dat er twee abonnementen waren ingevoerd. Deze zijn via internet of een kaartje aangevraagd.
Wij hebben telefonisch contact gehad met uw moeder en één van de abonnementen stopgezet.
Hiervan ontvangt u een bevestiging per e-mail. Mocht het zo zijn dat de bedragen toch worden afgeschreven, dan heeft u de mogelijkheid deze te storneren.
Indien u dit niet doet wordt het bedrag automatisch teruggestort na de storneringstermijn van 56 dagen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Monique ~De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Antonia62