Klacht: Dubbele factuur

op 15 juni 2017 over Bax-shop.nl in de categorie Muziekwinkel

Ik heb via de site oordoppen besteld en voor de optie after pay gekozen

Enkele dagen later kreeg ik een herinnering van de bax shop over de betaling.
Met een link voor de betaling.
Deze heb ik via de link betaald.

Enkele weken later krijg ik een verhoging van €6,- herinnering kosten

Ik neem contact op met de bax shop.
En ze blijven vol houden dat ik 2 xbesteld heb.

Buiten het feit dat ik 1 product ontvangen heb kan het toch niet zo zijn dat ze me mail gaan sturen met de een link dat ik het zelfde product nog een keer koop en dan misleiden dat ik het vorige product betaal.

Dat ik niet hoef te betalen voor iets wat ik niet gehad en besteld heb!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bax-shop.nl over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bax-shop.nl in behandeling genomen

Bericht van Bax-shop.nl

1 jaar geleden - Beste Nathalie, Je hebt twee keer een bestelling bij ons geplaatst. Een bestelling op 1 en 15 mei. De bestelling van 1 mei is op 2 mei geleverd en de bestelling van 15 mei op 16 mei. 1 van de bestellingen is al betaald (aan ons), er staat alleen nog een factuur open bij AfterPay. Deze factuur dien je nog te betalen aan hen. We hopelijk dat alles nu duidelijk is. Met vriendelijke groet, Bax Music

Reactie van de melder van de klacht Nathalie29

1 jaar geleden - Ik snap dat jullie denken dat er 2 x besteld is en geleverd. Alleen heb ik 1x besteld en 1x betaald en 1x geleverd gehad Ik heb betaald via de mail die jullie gestuurd hebben. Dat jullie dan denken dat dat nog een bestelling is en versturen is toch niet mijn schuld maar een probleem in jullie systeem? Ik heb ook geen bestelling verwacht dus kon jullie ook geen bericht doen dat er niks aangekomen is. Ik heb een kopie van de mail met link bijgevoegd

Bericht van Bax-shop.nl

1 jaar geleden - Beste Nathalie, Bedankt voor je reactie. In ons systeem staan twee bestellingen van 30 april. De dubbele bestelling is bijvoorbeeld te verklaren doordat een betaling vroegtijdig is afgebroken. Bij 1 bestelling heb je gekozen voor betalen via Afterpay en van de andere bestelling hebben we niet gelijk een betaling ontvangen, waardoor je een herinnering ontving. Deze heb je betaald, dus is ook verstuurd. Tevens is de order waarbij je hebt gekozen voor betalen via Afterpay ook gewoon verstuurd. In de e-mail hebben wij jouw twee track & trace codes verstuurd. Beide track & trace codes geven aan de bestelling is bezorgd. Je kunt een bestelling naar ons retour zenden zodat we dit kunnen verwerken voor de betaling. Mocht je 1 bestelling niet hebben ontvangen, kun je dan in reactie op de e-mail aangeven welke bestelling van welke datum je wel hebt ontvangen? We hopen dat het op deze manier duidelijk is. Mochten er toch nog onduidelijkheden zijn, dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Bax Music

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bax-shop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bax-shop.nl

Heeft op 09 april 2018 om 13:43 geantwoord

Heeft op 09 april 2018 om 14:04 geantwoord

Jullie blijven erbij dat ik 2x besteld heb en 2 x iets ontvangen..helaas heb ik maar 1x daadwerkelijk iets besteld en de andere keer alleen iets in het winkelmandje gelegd..daarna kreeg ik een mail met een betaal link.

Ik dacht voor het bestelde helaas was dit voor de onafgemaakte bestelling..slecht,onduidelijk, service

Daarna 1x bij mij bezorgd..waat die andere gebleven is???

Alle klachten die gemeld zijn door Nathalie29