Klacht: Dubbele boeking van relaxatie en massage

op 14 juni 2016 over Holland America Line in de categorie Vrije tijd-besteding

Op 4 juni vertrokken we vanuit Rotterdam naa de Noorse fjorden, prachtige reis die ik wilde afronden met een deugddoende algenbehandeling en massage, kostprijs $ 179. Om zeker te zijn van een plaats, boekte ik al op zondag om op vrijdag een heerlijke relaxatie te hebben. Wat me al stoorde was dat dezelfde behandeling al na twee dagen voor $ 119 werd aangeboden, maar het bedrag was al op de rekening gezet. Toen ik op vrijdag aankwam, werd me doodleuk verteld dat ze wat problemen hadden en een dubbele boeking, ik kon wel nog naar de kapper gaan, nagels doen, potjes olie kopen…. Dit kan ik niet goedkeuren! Het zette prompt een domper op mijn reis. Ze hebben zelfs nog niet de moeite gedaan om me op voorhand te verwittigen! Ze boden nog een kortere behandeling aan op een later uur, kon niet omwille van reservatie voor diner, nog eens een ander voorstel op hetzelfde latere uur, antwoord : mevrouw ons diner! Uiteindelijk heb ik gezegd om de behandeling te annuleren en van de rekening te halen, wat ze dan ook gedaan hebben. Heb deze klacht ook al op de boot zelf gemeld. Hier kreeg ik te horen dat het spa gedeelte niet van Holland America Lines was, maar door een externe firma wordt uitgebaat. Ja daar kon ik dan mee doen! Ik raad jullie aan om de opgetutte dames van de spa eens een cursus agenda-beheer te laten volgen, of een degelijk excel bestand aan te leren om zo hun verschillende behandelingen te kunnen beheren.

Hoe kan ik hierover tevreden zijn? Het einde van mijn vakantie, waar ik de hele week naar had uitgekeken is gewoon verknald. Hoe kunnen jullie me nog tevreden maken?

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Holland America Line

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Holland America Line nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ria Kleutghen