Klacht: Dubbele bezorging

op 17 oktober 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb de krant van mijn huisadres laten overzetten naar mijn zakenadres. 3817CA nr 43
Dit gaat nu goed in Amersfoort. Maar hij wordt nog steeds op mijn prive-adres bezorgd. 1222CD nr 13. Op dit adres hoeft geen krant meer te worden bezorgd.
WEL in Amersfoort 3817CA nr 43 (WINKEL)

Gewenste Oplossing:

Ben nu tevreden. Daar ik veel op de zaak ben, wil ik mijn brievenbus priveadres (Hilversum) leeghouden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 18 oktober 2016 om 11:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Roeterdink,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat ondanks het adres gewijzigd te hebben, u nog steeds op uw huisadres de krant ontvangt. Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben uw klacht doorgezet naar de bezorgdienst in Hilversum. U kunt ervan uitgaan dat de de krant vanaf heden alleen nog op uw zakelijk adres wordt bezorgd.

Mocht u nog vragen hebben, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Wasanadee