Klacht: Dubbele betaling wordt niet terug geboekt

op 20 juni 2016 over NH hotels in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb van 8 op 9 juli een kamer geboekt bij NH Hotels Capelle via hotels.com. Omdat ik na 00:00 binnen ben gekomen staat de factuur op 9 juli 2016. Ik heb voor de kamer mijn creditcard gebruikt via hotels.com en in het hotel kreeg ik de mededeling dat dit slechts een reservering was en dat het bedrag gepint moest worden. Dit is gebeurd maar het geld is ook van mijn creditcard afgeschreven.

Klantenservice van hotels.com schrijft mij dat op de factuur 9 juli staat en ik op 8 juli heb geboekt en dat ik daarom geen geld terug krijg.

Enig gezond verstand vertelt mij dat in de administratie toch moet blijken dat ik maar 1 nacht deze kamer heb geboekt en wel op 8 op 9 juli.

Ik heb hier ook een mail over gestuurd maar krijg geen reactie.

Gewenste Oplossing:

Geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NH hotels over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Chris234