Klacht: Dubbele betaling

op 19 december 2017 over Parkmobile in de categorie Parkeren

In februari 2017 tweemaal een bedrag overgemaakt van 53,17 Euro naar Parkmobile(per ongeluk). Op mijn verzoek het teveel betaalde bedrag terug te storten is tot op heden geen reactie geweest.

Tot twee keer toe niet in staat geweest af te melden. Dit heeft een rekening van 27 Euro tot gevolg gehad. Dure wandeling in het Flevopark in Amsterdam doordat ik pas na 24 uur erachter kwam dat ik zonder het te weten niet was afgemeld. De tweede keer was bij de Albert Cuyp markt in Amsterdam. In beide gevallen heb ik mij afgemeld maar blijkbaar is dit niet geregistreerd als zodanig. Waar dit aan ligt weet ik niet. Maar ik voel mij wel in de maling genomen door deze gang van zaken. Ik ben(was) een zeer frequent gebruiker van de app. Maar door deze incidenten en het feit dat er geen verhaal is te halen ga ik twijfelen aan de effectiviteit en gebruikersvriendelijkheid van de Parkmoble App.

Als er 53,17 Euro op mijn rekening gestort is!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Parkmobile

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Parkmobile in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parkmobile een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parkmobile

Heeft op 27 december 2017 om 08:53 geantwoord

Beste heer Hoogwoud,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u moeilijkheden heeft ervaren met het afmelden van uw parkeeracties. Dit is uiteraard niet bedoeling, en wij bieden ons oprechte excuses aan voor het ongemak wat u heeft ervaren.

In de contacthistorie zie ik terug dat wij contact met u hebben gehad inzake uw dubbele betaling die u niet aan ons, maar aan onze tussenpersoon heeft betaald (Igenico). Gezien het factuurbedrag van €53,17 niet op het bankrekeningnummer is overgemaakt van Parkmobile hebben wij niet de bevoegdheid om een restitutie aan te maken. Via de volgende link komt u uit op de contact pagina van Ignecio: http://bit.ly/2BL3bXt.

U heeft van ons een e-mail ontvangen met betrekking tot uw parkeeracties die langer zijn doorgelopen zodat wij inhoudelijk dieper op de situatie kunnen ingaan.

Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd en zien graag uw e-mail tegemoet zodat wij u rechtstreeks verder kunnen helpen.

Roxy
Customer Support