Klacht: Dubbele betaling

op 19 december 2017 over Parkmobile in de categorie Parkeren

In februari 2017 tweemaal een bedrag overgemaakt van 53,17 Euro naar Parkmobile(per ongeluk). Op mijn verzoek het teveel betaalde bedrag terug te storten is tot op heden geen reactie geweest.

Tot twee keer toe niet in staat geweest af te melden. Dit heeft een rekening van 27 Euro tot gevolg gehad. Dure wandeling in het Flevopark in Amsterdam doordat ik pas na 24 uur erachter kwam dat ik zonder het te weten niet was afgemeld. De tweede keer was bij de Albert Cuyp markt in Amsterdam. In beide gevallen heb ik mij afgemeld maar blijkbaar is dit niet geregistreerd als zodanig. Waar dit aan ligt weet ik niet. Maar ik voel mij wel in de maling genomen door deze gang van zaken. Ik ben(was) een zeer frequent gebruiker van de app. Maar door deze incidenten en het feit dat er geen verhaal is te halen ga ik twijfelen aan de effectiviteit en gebruikersvriendelijkheid van de Parkmoble App.

Als er 53,17 Euro op mijn rekening gestort is!

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Parkmobile

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Parkmobile in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door 0645396498