Klacht: Dubbele afboeking

op 03 juli 2017 over mijnnaamketting.nl in de categorie Internetshops - bedrukte produkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een armband besteld bij mijnnaamketting maar toen ik ging betalen gaf de site een foutmelding. Dus ik ging voor de tweede keer de betaling doen en toen was het gelukt. Toen ik ging kijken op mijn rekening is het geld er twee keer afgegaan. Ik kan nergens contact met ze opnemen. Ik heb het geprobeerd via facebook maar geen reactie. Dus ik zou het fijn vinden als u zou helpen!

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als ik het 1 keer het aankoop bedrag terug zou krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over mijnnaamketting.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over mijnnaamketting.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Noamourik