Klacht: Dubbel verzekering afsluiten??

op 30 juni 2017 over CarTrawler in de categorie Autoverhuur

In maart via Transavia Cartrawler een auto geboekt en betaald mét afkoop eigen risico.

Ik heb vanaf Faro mijn huurauto bij Hertz opgehaald op 15 mei jl.
Deze auto plus eigen risicoverzekering heb ik in maart met de creditcard betaald van mijn man via Car trawler. Klasse auto was een VW Polo.

Daar aangekomen kon ik niet direct mijn auto meenemen. De manier waarop we door Luis werden benaderd kon in onze ogen wel wat klantvriendelijker. Hij was niet echt blij. Hij vertelde op een norse manier dat we de auto niet meekregen als we geen verzekering zouden afsluiten. Dit moest nu eenmaal werd ons verteld. Heel vreemd, toch betaald voor deze verzekering.

Mijn vraag is nu, waarom ik opnieuw een verzekering aldaar heb moeten afsluiten? Dat zat naar mijn weten al in de betaling bij het reserveren van de auto. Wij hebben deze rekening betaald; kostte 181 euro. Het bedrag is afgeschreven van mijn creditcard
Dit betekent dus dat ik 178 euro+181 euro heb moeten betalen voor een Nissan Micra… erg duur vind ik.

De klasse auto viel in mijn ogen ook niet synchroon: waarom krijg ik een Nissan Micra mee als ik voor een klasse VW Polo betaald heb in maart?

Dat we 181 euro teruggestort krijgen wat we in onze ogen te veel hebben betaald!!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CarTrawler

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CarTrawler nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Crj.jansen@gmail.com