Klacht: Dubbel betaald

op 22 juni 2016 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb per abuis,(narcose perikelen!), twee bedragen teveel overgemaakt aan Global Collect.
OP 3juni j.l. 56.28€ en op 7 juni j.l. 32.29€ terwijl ik op hun verzoek al op 31 mei een bedrag van 32.29€ had betaald

Als het teveel betaalde is terug gestort

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 23 juni 2016 om 07:35 geantwoord

23-Jun-2016 De heer Van der Heijden per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Heeft op 23 juni 2016 om 08:11 geantwoord

Dat is uiteraard het eerste wat ik heb gedaan, maar die mensen? reageren helemaal nergens op!

Bericht van

1 jaar geleden - 23-Jun-2016. Ingenico ePayments heeft de klacht doorgestuurd naar AVG met het verzoek om zo spoedig mogelijk contact op te nemen met de heer Van der Heijden. Voor verdere vragen de heer Van der Heijden geadviseerd om nogmaals contact op te nemen met AVG aangezien de betalingen reeds door hen zijn ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Webocon