Klacht: Dubbel afgeschreven bedrag van € 19,99

op 06 oktober 2016 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 28/9-29/9 en 5/10-06/10 is er in beide gevallen een tweede keer een bedrag van € 19,99 afgeschreven voor een en dezelfde bestelling.
Misschien is dit vaker gebeurd maar dat kan ik niet meer achterhalen.
Afschrijving via iDeal. Mijns insziens onmogelijk, aangezien ik op het tijdstip van afschrijving sliep.

Gewenste Oplossing:

Graag terugboeking van 2x € 19,99 op mijn rekening.
Zie bijlage screenshot.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Worldpay

Heeft op 06 oktober 2016 om 09:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dank u wel voor uw bericht.

Worldpay is een payment service provider die in opdracht van online bedrijven betalingen afhandelt. Worldpay is alleen verantwoordelijk voor het afhandelen van de betalingen aan de online bedrijven. Mocht u vragen hebben over uw individuele betaling en/of status van uw bestelling, adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf of uw bank.

Met vriendelijke groet,

Worldpay

Alle klachten die gemeld zijn door Arjenbos14