Klacht: dubbel afgeschreven

op 08 augustus 2016 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Mijn dochter heeft op 2 juli een spelletje SIms gekocht bij GlobalCollect voor 9,99. Tijdens het betalen ontstond een storing en later bleek dat het bedrag twee keer is afgeschreven. Ik heb geprobeerd hierover te mailen maar er wordt niet gereageerd. Heeft u enig idee hoe ik dit bedrag terug kan krijgen? Het spelletje is overigens wel goed ontvangen ­čÖé
Wendy Koreman

als mijn dochter haar geld terug heeft

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 08 augustus 2016 om 14:59 geantwoord

08-Aug-2016 Mevrouw Koreman per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door w.gerrits