Klacht: druiven zuur geen bon

1wachtwoord1 op 17 november 2017 over Vomar in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Druiven in de aanbieding gekocht. Zijn zo zuur dat ik ze terugbreng.(Ik eet ze normaal wel als ze een beetje zuur zijn, maar dit gaat te ver.) Geen geld of vervanging terug, want geen kassabon. Ik ben een vaste klant, vast gezicht, ze kennen me. Door de manager van de winkel keihard behandeld. Ik nog gezegd beleefd, jullie reclame zinnen klant is koning. Maar niks keihard behandeld, dat is dan jammer voor u mevrouw. Ik heb de druiven achtergelaten.

Gewenste Oplossing:

Ik had verwacht, aangezien ik hier vaste klant ben, ze kennen me. Een vervangbaar product of geld terug. Een andere supermarkt had dat al lang gedaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vomar

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vomar nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door