Klacht: Graag oplossing ingediende klachten

op 27 november 2013 over Droompark Bad Hoophuizen in de categorie Vakantieparken

Onderstaand verhaal 3 keer onder de aandacht geprobeerd te brengen bij het park…1 maal een mail dat er naar gekeken zou worden maar helas totaal geen verdere reactie.
originele klacht dateert van 16 oktober.

Beste Lezer,

Van 23 September t/m 7 oktober verbleven wij op uw park in Hulshorst.
Wij zaten in bungalow de Karekiet 16.
Op zich hebben we een uitstekend verblijf gehad, echter zijn er wel 2 zaken die ik graag onder de aandacht breng en ook een klacht over wil indienen.

1. Baby omkleedruimte

Wij zijn de trotse ouders van een zoon van inmiddels 10 maanden en we wilden op onze vakantie graag dagelijks gebruik maken van het zwembad.
Gezien jullie website aangaf dat er een zwembad op het park aanwezig was hebben wij een accomodatie geboekt.
Echter bij aankomst in het zwembad verbaasde we ons er nogal over dat onze zoon niet fatsoenlijk omgekleed kon worden gezien er geen baby omkleed plaats is. (Daar waar er wel erg veel lege ruimte aanwezig was in de kleedkamers.)

Het omkleden van een baby zonder verschoonplaats( dus op de grond of op schoot) is voor de ouders maar zeker voor de baby een vervelende aangelegenheid.
Om deze ergenis bij ons en aankomende ouders weg te nemen zou het al voldoende zijn om in de grote kleedkamer een simpele commode neer te zetten met daarop een aankleedkussen. Meer is er niet voor nodig.

2. Gebruik en sluiting Zwembad

We hebben gebruik kunnen maken van het zwembad tot 30 september want op 1 oktober komen wij aan bij het zwembad en blijkt deze ineens gesloten te zijn t/m 11 oktober ivm een oplevering?
Het verbaasde ons heel erg gezien we op geen enkel moment hier bij de boeking een melding van kregen en ook daarna geen schrijven hierover hebben ontvangen. Wanneer dit was aangegeven alvorens we de boeking hadden bevestigd hadden we niet geboekt bij Bad Hoophuizen.

1. We wilden erg vaak gaan zwemmen in de vakantie met onze zoon. Wat nu beperkt is gebleven tot de eerste week.
2. Zelf ben ik in de weken voor onze vakantie geopeereerd en zwemmen is erg goed voor het herstel. Helaas heeft dit dus maar een week gekund.

Helaas hebben wij dus door het sluiten van het zwembad in de 2e week helemaal geen gebruik meer kunnen maken van deze faciliteiten waar we er wel gewoon voor betaald hebben.
Graag zie ik dan ook een compensatie hiervoor.

Graag hoor ik op korte termijn van u met een passende oplossing.

Met vriendelijke groet

Sandra Mosterd.
Geleenstraat 28
7417 BD Deventer
06-26158181

Als ons was verteld dat het zwembad de hele 2e week dicht zou zijn dan hadden we niet geboekt.
Wij zien graag een compensatie op de kosten van de 2e week omdat er geen gebruik gemaakt kon worden van het zwembad.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Droompark Bad Hoophuizen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door smokey00