Klacht: Dronken passagier 6nov vlucht 355 -CC- klantnr. 1032352, boekingsnummer 212003194

op 24 december 2012 over Arkefly in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Meegedeeld vertrek: 12u
Reëel vertrek: 15u
Paniek aan boord door dronken, agressieve passagier in onze directe omgeving.
Gedwongen tussenlanding Tenerife
Met enorme vertraging aangekomen in Natal
We dachten aanvankelijk dat we wel over dit voorval heen zouden geraken maar we zijn nog steeds geschokt. We vragen ons af hoe het komt dat een dronken passagier door de controle en aan boord komt.

Gewenste Oplossing:

Schadevergoeding

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arkefly in behandeling genomen

Bericht van Arkefly

6 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Deze website, waar u uw melding hebt geplaatst, is geen onderdeel van ArkeFly. Wanneer u een reactie van ons verwacht, dan vragen wij u ons webformulier in te vullen via de volgende link: https://www.formdesk.com/tuinederland/KS_ArkeFly Met vriendelijke groet, Webcareteam Klantenservice

Arkefly

Heeft op 18 juni 2013 om 09:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben op 18 januari 2013 een schriftelijke reactie gegeven aan de klant. Met vriendelijke groet, Webcareteam ArkeFly

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arkefly een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Jaak Beckers