Klacht: Drone €850,- binnen 1 maand stuk. Geen garantie of coulance

op 05 juni 2018 over Kamera Express in de categorie Electronica - Camera's

KOOP NOOIT IETS BIJ DIT BEDRIJF!
ZE DOEN NIETS BIJ KLACHTEN.

De DJI Mavic Air Drone die ik bij Kamera Express in de winkel in Amsterdam had gekocht deed het binnen 1 maand niet meer. Alles lijkt te functioneren, maar hij stijgt niet meer op.

Na terug zenden voor reparatie is de drone volledig Total Loss verklaard. Binnen 1 maand! Er zou vochtschade zijn gecontateerd. De Drone is nooit in direct contact geweest van water. Nadat ik vertelde dat ik de drone mee op reis had genomen naar Thailand was de verklaring dat de drone stuk is gegaan door de hoge luchtvochtigheid. Toen ik vroeg waar staat dat ik de drone niet mag meenemen op vakantie kreeg ik natuurlijk geen antwoord. De drones worden immers ook gewoon in Thailand verkocht.

Vervolgens kreeg ik een uitvoerig formulier mee wat ik diende in te vullen en daarbij mijn vluchtgegevens etc. diende op te sturen.

Nadat ik dit gedaan had kreeg ik binnen 10 minuten een mail terug dat ze toch niets konden doen. In deze tijd was het onmogelijk om de aangeleverde gegevens te analyseren. Niets mee gedaan dus.
Wederom zeer teleurstellend.

Uiteindelijk werd mij nog 75 euro gefactureerd om mijn binnen 1 maand total loss verklaarde drone retour te krijgen.

Vanuit Kamera Express is NIETS gedaan om mij als klant tegemoet te komen. Geen garantie, geen korting bij aanschaf nieuwe drone, NIETS.

Er werd mij door Kamera Express geadviseerd om de schade frauduleus te claimen op mijn reisverzekering. Hoezo?
Waarom neemt Kamera Express hierin geen enkele verantwoordelijkheid?

Excuses over klachtafhandeling en deugdelijke oplossing

Alle klachten die gemeld zijn door mwout