Klacht: Drogisterij.net beweerd klacht is opgelost NIET WAAR!Geef geld terug!

op 17 juli 2012 over Drogisterij.net in de categorie Internetshops - Drogisterijen

Ik krijg via de mail dat de klacht opgelost is! Wat leugenachtig!Ik heb mijn geld NOOIT terug gehad en is niet opgelost! Ze hebben mij nooit benaderd!Het apparaat hebben ze op tijd terug gehad binnen 1 week! Het is nu 17-7-2012 de klacht gepost op 26-01-2011 Bah oneerlijk bedrijf!GELD TERUG!

Drogisterij.net

Heeft op 17 juli 2012 om 15:12 geantwoord

Best mevrouw/meneer,

Het is vervelend dat u niet tevreden bent over het product. Zoals al eerder met u besproken kunnen roducten als Dermawand kunnen wij na gebruik niet terug nemen i.v.m. het persoonlijke gebruik ervan, dit geldt voor meerdere artikelen in ons assortiment. Zie ook de algemene voorwaarden: http://j.mp/NtuxAQ.

Drogisterij.net

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Drogisterij.net een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Drogisterij.net in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door HKuiper