Klacht: Oplichting, afspraken niet nakomen!!!

op 12 mei 2018 over Drivercompany Rijschool in de categorie Rijscholen

Geachte meneermevrouw,

Vorig jaar in 2017 was ik begonnen met lessen bij driver company, om het verhaal kort en krachtig te houden ik krijg nog 130 euro terug van de rijinstructeur er is uiteindelijk geen examen geboekt terwijl ik er voor betaalt heb.telkens was hij weer ziek of het is net niet examen waardig, als ik het vroeg moest hij nog erover nadenken ofhij zei binnenkort. Ik heb ook vaak genoeg gehad dat ik het vroeg en hij het me wel dan zou laten weten, wanneer zei hij niet. Maar als ik toevallig voor het eerst of een slechte geen rijles had, dan was het steeds nee geen examen!!!. Zelfs met goed rijden was het als nog niet voldoende en geen duidelijke zekerheid kunnen geven voor een examen datum. De laatste keer dat ik ging rijden ging het niet zo soepel hij voelde zich (alweer) niet lekker en stopte daarom mijn rijles eerder en vroeg ook aan hem of ik mijn examen geld terug krijg, in verband met een opleiding waarvoor ik ook een rijbewijs voor nodig heb met spoed. Hij zou daarover whatsappenbellen nooit antwoord terug gekregen. Wat ook nog een gewoonte van hem is, tikjes geven of je hand wegslaan als je te vroeg gaat schakelen en veel redbull drinken. Vaak ziek zijn. Typische een Hindoestaanse rijinstructeur die zijn eigen huidskleur misgund.

Ik ben tevreden als ik mijn 130 euro terug krijg en als ik dat zelf moet regelen is dat ook een optie. De rijinstructeur moet naar gevoel aangesproken worden op het feit, dat hij niet fatsoenlijk onderhandelt met hoofdzaken. Hij denkt het gekd komt uit de lucht vallen en zijn eigen regels kan neerzetten. Op zijn website staat nergens dat er geen examen geld terug kan worden gegeven. Ookal heb je ervoor betaald en nog geen examen gedaan en ook geen examen wordt aangevraagd.

Alle klachten die gemeld zijn door Ommel