Klacht: Driedubbele autohuur slechte service van CarTrawler

op 29 september 2017 over CarTrawler in de categorie Autoverhuur

Op 13 sept 2017 voor vier dagen een auto gehuurd op vliegveld Milaan Malpensa om naar een vakantiebestemming een uurtje rijden te reizen. Per ongeluk stonden de ophaaltijd en inlevertijd op 0:00 uur. Waarschijnlijk komt dit door terugklikken op de tablet tijdens de boeking. De auto was niet meer beschikbaar toen ik deze om 13:30 kwam ophalen. Op zich terecht, mijn fout. Maar de auto opnieuw huren zat er niet in. Er was namelijk geen enkele huurauto meer beschikbaar zo druk was het. Na telefonisch contact alsnog een auto kunnen huren die dubbel zo duur was. De kosten van de eerste huurauto werden niet in mindering gebracht terwijl de auto alsnog verhuurd was en cartrawler dus geen enkele schade had. Ik moest maar een verzoek doen tot restitutie. Dat heb ik direct gedaan. Cartrawler blijft zich er echter op beroepen dat ik te laat was en dus de kosten van de eerste huurauto kwijt ben, terwijl ze de auto gewoon hebben kunnen verhuren. Schandalig! Ze hebben nu driedubbele huurinkomsten. Nooit meer via Cartrawler boeken! Uiterst klantonvriendelijk!

Ik ben tevreden wanneer ik de kosten van de eerste huurauto terug krijg. Dat ik daarna een twee keer zo dure huurauto heb moeten nemen omdat dit de enige beschikbare auto was, neem ik op de koop toe.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CarTrawler

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CarTrawler nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Trijsb