Klacht: dreigtelefoon vanmediation agency

op 12 september 2017 over Buy 2 Fly in de categorie Spaarprogramma's

hallo
blijkbaar heb ik via telefoon in 2015 een deal aangegaan van dit programma Buy2fly
daar ik dit niet wenste hebben ze me toch blijkbaar mails gestuurd met oa de uitleg enz
nu krijg ik sedert gisteren telefoon en mails van dat incassso bureau om 199 euro te betalen of ze sturen een deurwaarder
alsook zou ik in belgie , nederland en luxemburg geseind staan als wanbetaler
nu krijg ik een mail waar instaat dat ik met hen overeen ben gekomen om dit bedrag te betalen
mijn antw gisteren was ,IK HEB GEEN TIJD VOOR DIT IK BEN AAN MIJN ETEN BEZIG,
SORRY MEVR MAAR IK HEB OOK HONGER EN MOET OOK WACHTEN WAS HET ANTW
ZE ZEI TOEN DAT ZE HET GING DOORMAILEN

Geachte klant,

Naar aanleiding van ons telefoongesprek bevestig ik hierbij dat wij het volgende met u overeen zijn gekomen:

U krijgt voor de laatste keer de mogelijkheid van Buy2fly om alleen de totaalsom van € 199,- te betalen. Om onze klanttevredenheid te waarborgen willen wij er dan voor zorgen dat u de extra kosten zoals rentes en incassokosten niet meer hoeft te betalen. Na ontvangst van uw betaling zullen wij er zorg voor dragen dat uw dossier wordt gesloten en kunt u vooraf verzonden aanmaning/herinnering en eventuele verhogingen als niet verzonden beschouwen.

De betaling dient gedaan te worden op

IBAN: NL53 ABNA 0248592564

BIC: ABNANL2A

t.n.v. Mediation Agency BV

(met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen via uw eigen bank)

cid:image001.gif@01D32B12.ECE9FE40

onder vermelding van uw naam. Als u de betaling heeft gedaan verzoeken wij u om een betaalbewijs te mailen naar administratie@mediationagencybv.com onder vermelding van uw naam zodat wij uw dossier kunnen afhandelen. Indien u de betaling heeft gedaan via iDEAL hoeft u geen betaalbewijs te sturen.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

GRAAG HULP OM VAN DEZE MENSEN AF TE KOMEN
BEN NIET VAN ZIN VOOR IETS TE BETALEN WAAR IK GEEN VOORDEEEL AAN HAD NOCH WETENSCHAP ERVAN BUITEN DAT TELEFOONTJE
DANK U

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Buy 2 Fly

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Buy 2 Fly nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht carina vds

4 maanden geleden - Hallo Zojuist terug dreig telefoon had van dat incasso bureau DeurWaarder , rechtszaak etc Graag oplossing aub

Alle klachten die gemeld zijn door carina vds