Klacht: Dreigmail over niet gedane bestelling

op 20 maart 2017 over Uitbieden.nl in de categorie Online Veiling

Vandaag kreeg ik een boze email van uitbiedingen.nl met in hoofdletters de bedreiging dat mijn dossier naar de incasso zou worden gestuurd.
In de mail zelf stond dat ik al 5 aanmaningen zou hebben gehad maar nog steeds niet zou hebben betaald en dat binnen 48 uur moest doen, anders zou het worden doorgestuurd naar Graydon incasso.

Twee problemen hiermee.

1. Dit is de eerste keer dat ik iets van dit bedrijf heb gehoord.
2. Ik hier dus ook nooit iets heb besteld of ergens op heb geboden.

Zowel de toon als de claim zijn dus pure onzin.

Ik ben tevreden wanneer dit word rechtgezet, en een excuus zou ook op zijn plaats zijn.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Uitbieden.nl over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Uitbieden.nl in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Uitbieden.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Uitbieden.nl

Heeft op 21 maart 2017 om 16:18 geantwoord

we hebben het voor u nagekeken in ons systeem dit betreft een betalingsherinnering voor een niet betaalde veiling die met dit email adres op onze site is gewonnen op 17-02-17 maar echter nooit is betaald.

Aangezien u aangeeft dat u deze niet wenst te ontvangen, hebben we deze ook uit ons systeem verwijderd. U zult ook voortaan geen betalingsherinneringen meer ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door JuriHoogerbrugge