Klacht: Dreigende brief met bezoek deurwaarder door Bazuin en Partners

op 04 april 2013 over Focum Commerce B.V. in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb 2 schrijven ontvangen van Bazuin en Partners Gerechtsdeurwaarders, hun ref: Dossiernummer 60135517 binnen 1 week, met de vermelding dat Focum Commerce BV/ Focum Finance BV, inzake aan ons verkochte en geleverde roerende zaken???
Het bedrijf, de referentienummers, bedragen etc. zegt ons helemaal niets! We worden lastig gevallen, terwijl je eerst twijfelt of de schuld bij ons zelf ligt!
Ongelooflijk, deze manier van oplichting!

Ik zal Bazuin en Partners BV benaderen dat ze het helemaal mis hebben en wil hiermee voorkomen dat er meerdere slachtoffres vallen door deze manier van oplichten.

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Focum Commerce B.V. over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Focum Commerce B.V.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Focum Commerce B.V. nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Focum Commerce B.V. in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Focum Commerce B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Focum Commerce B.V.

Heeft op 04 juni 2013 om 11:25 geantwoord

Focum hecht veel waarde aan goede service en betrouwbaarheid. Wij nemen elke klacht daarom bijzonder serieus.
Om uw klacht te kunnen behandelen hebben wij uw persoonsgegevens nodig. Wij hebben meerdere malen getracht via Klacht.nl contact met u op te nemen. Tot op heden hebben wij geen reactie mogen ontvangen, om die reden hebben wij de klacht afgesloten.

Indien u alsnog contact wenst kan dit door uw gegevens te sturen naar [email protected] Wij nemen dan contact met u op om tot een passende oplossing te komen.

Focum Customer Care

Alle klachten die gemeld zijn door Waltherious